Jury Pereł Rynku Kosmetycznego 2022
Paulina Baranowska
Category Manager
Primavera Parfum
Przygodę z branżą beauty rozpoczęła w Primavera Parfum w 2014 r. Od początku doświadczenie zdobywała w Dziale Zakupów, by obecnie zarządzać kategoriami kosmetycznymi w firmie. Pasjonatka świata kosmetycznego z praktyczną wiedzą w zakresie zarządzania kategoriami produktowymi, odpowiedzialna za ich rozwój i kontakty z kluczowymi dostawcami.
Paweł Kacner
Kierownik działu Zakupów
Gemini Polska
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w rynku farmaceutycznym, zarówno w kanale hurtowym jak również detalicznym
Antonio Farinha
Dyrektor ds. Strategii Asortymentowej
Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Piotr Piech
Dyrektor Handlowy
Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Rajmund Kula
Key Account Manager
Douglas Polska
Od 8 lat odpowiadam za dział B2B w Douglas Polska.
W obszarze B2B ponad dziesięcioletnie doświadczenie.
Paweł Woch
Dyrektor Zarządzający
Drogerie Laboo
Od 30 lat w branży Kosmetycznej.
Początkowo jako kierownik sprzedaż w firmie dystrybucyjnej Procter & Gambe, następnie zatrudniony w firmie Pobita przy projekcie tworzenia sieci franczyzowej a następnie własnej „Drogerie Natura”.
Od 12 lat związany z Navo/Orbico, odpowiedzialny za budowę i rozwój Spółki Komandytowo Akcyjnej zrzeszającej niezależne sklepy kosmetyczne pod szyldem Laboo.
Piotr Maciejewski
Manager ds. Marketingu
Cosmedica
W międzyczasie zdobywał różnorodne doświadczenie zawodowe jako m. in. Dyrektor Zarządzający i Wydawniczy w Magazynie Lifestyle K MAG, Dyrektor Zarządzający Fashion Philosophy Fashion Week Poland oraz prowadząc własną agencję realizującą wydarzenia eventowe i modowe takie jak: Warsaw Fasion Week w Warszawie, Fashion Industry Days w Łodzi.
Anna Zarobkiewicz
Kierownik Kategorii Kosmetycznych
Dział Zakupów Ziko Dermo
Od wielu lat związana z rynkiem kosmetyków jak i dermokosmetyków.
Z dużym zainteresowaniem obserwuję obecne jak i zmieniające się trendy kosmetyczne.
Rynek kosmetyczny niezmiennie jest bardzo energiczny, ciekawy oraz pełen nowości.
Joanna Mazur
Kierownik Sieci Partnerskiej
Drogerii Koliber, Eurocash
Odpowiedzialna za cały projekt detaliczny.
Jest związana z Siecią 17 lat.
Marzena Gradecka
Prezes Zarządu
Drogerie Jasmin
Prezes sieci Drogerie Jasmin, właścicielka Grupy Kapitałowej PGD Polska , która za swoją największą misję przyjęła pełnienie roli ambasadora rynku tradycyjnego branży drogeryjnej.
Prywatnie mama czwórki dzieci , aktywna sportowo w wielu dyscyplinach ze szczególnym upodobaniem golfa oraz dużym zacięciem do aktywności społecznych.
Ewa Nowicka
Dyrektor Handlowy
Drogerie Noel
Z kosmetyką jestem związana od zawsze – od najmłodszych lat miałam styczność z pracą rodziców, właścicieli firmy.
Zawodowo pracuję w NOEL-u ponad 14 lat. Wierzę, że rynek tradycyjny nadal ma przed sobą znakomitą przyszłość i będzie rósł w siłę.
Krzysztof Szponder
Dyrektor Zarządzający
Dr Max
Krzysztof Szponder pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego sieci franczyzowej aptek Dr.Max od 2019 r., wcześniej przez 26 lat pracował w branży FMCG – ostatnie 8 lat w Kaufland Polska na stanowisku Wiceprezesa Zarządu d/ s zakupu.
Doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym i komercyjnym zdobywał także w grupie Metro i Ahold.
Leszek Szwajcowski
Wiceprezes, Dyrektor Handlowy
Drogerie Polskie
Wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy DP Drogerie Polskie sp. z o.o.
Pomimo wykształcenia muzycznego, od 30 lat zawodowo związany z branżą kosmetyczną.
Zdobyte doświadczenie w Rossmann i PZ Cussons zaowocowało pasją którą rozwija do dnia dzisiejszego.
Od 2002 r. zawodowo i emocjonalnie związany z Centrum Dystrybucji Błysk w Jastrzębiu-Zdroju.
Od ponad 12 lat współtworzy i jest odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej DP Drogerie Polskie.
Izabela Tomczak
Współwłaścicielka sieci
Drogerie Vica
Bernadeta Ziemińska
Dyrektor Handlowy
Drogerie Sekret Urody
Od 2017 Dyr. zarządzający w sieci franczyzowej Sekret Urody.
Ponad 26 letnie doświadczenie w handlu i współpracy z zespołem zdobyła pracując na różnych szczeblach w branży FMCG.
W sieci Sekret Urody odpowiada ze realizacje strategii rozwoju, współprace z dystrybutorami i producentami oraz optymalizację procesów wpływającą na podniesienie wyników finansowych
Małgorzata Zielińska
Dyrektor Działu Zarządzania Kategorią
Drogerie Kontigo
Edyta Kresińska
Doradca Zarządu ds. Marketingu
Drogerie Jawa
Edyta Kresińska – Strateg i doradca biznesowy.
Od 20 lat związana głównie z rynkiem kosmetycznym i farmaceutycznym.
Swoje doświadczenie zyskała pracując między innymi w Grupie Neuca, Drogeriach Natura czy Grupie Żywiec.
W latach 2014 – 2017 z sukcesem prowadziła własną firmę consaltingową w zakresie doradztwa strategicznego z obszaru marketingu i sprzedaży współpracując między innymi z Dr I. Eris, Henkel, Orkla Care czy Cosmedica.
Od jesieni 2017 roku pełni funkcję Doradcy Zarządu ds. Marketingu w Drogeriach Jawa.
Aleksandra Milczarek
Business Development Manager
Perfumesco.pl
Absolwentka MBA w dziedzinie zarządzania komunikacją w biznesie.
Od blisko dziesięciu lat związana z przemysłem kosmetycznym.
Odpowiedzialna za koordynowanie i realizowanie procesów związanych z kreowaniem strategii rozwoju obszarów biznesowych perfumerii Perfumesco.
Zwolenniczka idei Design Thinking, metody poszukiwania innowacji, która w centrum zainteresowania stawia konsumenta oraz jego preferencje.
Marcin Piątkiewicz
Dyrektor handlowy
Frisco.pl
Doświadczony Manager związany z branżą e-commerce od 14 lat
Jacek Palec
Prezes Zarządu
Frisco.pl
Od lat współtworzy rozwój biznesu e-grocery w Polsce, a w ostatnim czasie zarządzał rozwojem rynku eFMCG w strukturach największego polskiego marketplace’u Allegro.pl.
Swoją karierę zawodową rozpoczął 20 lat temu w sektorze bankowym, a managerskie kompetencje
kształtował współtworząc, a następnie rozwijając Euro Bank S.A
Maja Gronowska
Digital Marketing Specialist, Kosmetolog
Minti Shop
Pasjonatka branży beauty, z wykształcenia kosmetolog.
W Minti Shop obejmuje stanowisko Digital Marketing Specialist.
Wraz z zespołem rozwija działania content marketingowe firmy. Specjalizuje się również we współpracach B2B.
Bartosz Kliś
Chief Commercial Officer
Notino
Doświadczenie handlowe i menedżerskie zdobywał na różnych szczeblach kariery w branży RTV i AGD, zaczynając od kupca, a kończąc na stanowisku Dyrektora Generalnego.
Stanowisko Chief Commercial Officer w Notino objął w 2020 roku.
Jest odpowiedzialny za rozwój zgodnie z planami organizacji, prowadzenie działalności handlowej oraz osiąganie maksymalnej rentowności.
Marcin Mielniczuk
Dyrektor e-Commerce
eZebra
Praktyk zarządzania procesami handlowymi z 15 letnim doświadczeniem w obszarze Retail FMCG w kanale on-line i off-line.
Trener i autor specjalistycznych szkoleń z zakresu Zakupów, Negocjacji i Zarządzania kategoriami asortymentowymi.
Dagmara Gołek
Senior Beauty Category Owner
Allegro
Senior manager zarządzający kategorią kosmetyczną na Allegro.pl
Grażyna Tomala-Tylman
Dyrektor e-marketingu i PR
Sieć drogerii Natura
Manager i redaktor z wieloletnią praktyką, wykorzystuje bogate doświadczenie kierując działem marketingu w Naturze. Z dziennikarską wnikliwością obserwuje rynek kosmetyków, wyczulona na greenwashing. Stawa na naturę, zwracając szczególną uwagę na skład kosmetyków, a także ich przyjazne dla środowiska opakowania. Redaktor naczelna miesięcznika „Natura”.
Mariusz Szymanowski
Prezes Zarządu
Grupa Nova
Od ponad 20 lat jestem obecny na rynku FMCG, farmacji oraz ubezpieczeń pełniąc funkcje menadżerskie oraz zarządcze u największych graczy rynkowych: Avon, Oriflame, Eurocash, Polska Grupa Farmaceutyczna, Aviva, Grupa Żywiec.
Obecnie odpowiadam za rozwój projektu e-commerce Platforma Handlowa NOVA.
Justyna Szymani
Dyrektor Działu Rozwoju Jakości
Biedronka, Jeronimo Martins Polska S.A.
W branży FMCG od 19 lat. Od 12 lat kieruje działem odpowiadającym za jakość, aspekty żywieniowe i bezpieczeństwo produktów sieci Biedronka.
Absolwentka studiów doktoranckich
SGGW – Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji oraz Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie bezpieczeństwa żywności.
Jerzy Smoczyk
Prezes Stowarzyszenia Sklepów NOVA
Prezes Stowarzyszenia sklepów Nowa. Udziałowiec Grupy Nova współodpowiedzialny za rozwój platformy novab2b.pl
Sylwia Dul-Kowalska
Kierownik działu zakupów
PIGMENT
W Pigmencie od kilku lat z sukcesem dowodzi działem zakupów. Zna aktualne trendy i skutecznie dobiera asortyment. Z olbrzymią pasją i niezwykłą starannością śledzi ewolucję rynku kosmetycznego na bieżąco. Stoi na straży misji i wartości firmy, które są fundamentem działania Pigmentu. Tematy niemożliwe załatwia od ręki, a na cuda trzeba poczekać jeden dzień:) W skali Google ma bezdyskusyjnie pięć gwiazdek!
Ewa Domarecka
Negocjator krajowy – drogeria, perfumeria
E. Leclerc
Od ponad 5 lat pracuję w centrali E. Leclerc w dziale chemicznym (chemia, perfumeria, higiena). Codzienna współpraca z Dostawcami pozwala mi być na bieżąco z produktami, które są wprowadzane na rynek.