Perła Rynku FMCG

Celem projektu jest wyłonienie nowości spożywczych i chemicznych, które najlepiej wpisują się w obecne trendy, a tym samym mają największy potencjał sprzedażowy. Zwycięzców wskazuje jury złożone z ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Każdy z nich testuje wszystkie zgłoszone do badania produkty. Zgodnie z regulaminem, są to nowości lub wyroby, które przeszły istotną modyfikację i zostały wprowadzone do sprzedaży w ostatnim roku.

Perły Rynku FMCG od 16 lat kształtują rozwój branży. Producentom i dystrybutorom wskazują, w które produkty warto inwestować, a sklepom, drogeriom oraz aptekom podpowiadają, jakie nowinki warto mieć na półkach. Wierzymy, że wzorem lat ubiegłych znak Perły Rynku FMCG trafi na opakowania setek produktów, stanowiąc dla konsumentów swoisty drogowskaz w ich wyborach zakupowych.

Co o Perłach mówi rynek?

My ludzie handlu doskonale wiemy, ile nowości pojawia się co roku w sprzedaży. Konkurs Perły Rynku daje nam możliwość znalezienia wśród tysięcy takich produktów, tych które powinny znaleźć się w ofercie sklepów. (…) Bardzo się cieszę, że w tym roku do badania dołączyły także Perły Regionu. To bardzo ważne, żeby pokazywać, wyróżniać i nagradzać także wyroby lokalne, bo wiele z nich naprawdę jest tego wartych. – Życzę wszystkim wyróżnionym w tym badaniu, żeby ich produkty jak najdłużej były na sklepowych półkach i jak najczęściej trafiały do koszyków klientów. Zachęcam też producentów i dystrybutorów do tego, żeby zgłaszali swoje wyroby do rankingu Perły Rynku, chwalili się nimi, bo naprawdę mają się czym chwalić. Wiele nowości ocenianych przez nas w tym badaniu to produkty innowacyjne, na które konsumenci czekają.  

Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding

Zobacz produkty wyróżnione Perłą Rynku FMCG